Wege pudding chia mango lassi

Składniki:

  • 15 g nasion chia
  • 100 ml mleka roślinnego (kokosowe, migdałowe itp.)
  • 15 ml syroku z agawy
  • 100 g mango

Przygotowanie: Nasiona chia wsypać do słoika, miseczki lub szklanki i zalać zimnym mlekiem roślinnym. Wymieszać i wstawić do lodówki na ok. 3-4 godziny. Po tym czasie należy przygotować mus z mango. Cząstki mango zblendować na mus i ułożyć warstwę na przygotowanym wcześniej puddingu z chia.

Wartość energetyczna: ok. 200 kcal, Białko: ok. 4 g, Węglowodany: ok. 30 g, Tłuszcze: ok. 6 g

Trackback from your site.

Absolwentka Wydziału Nauk o Żywieniu Człowieka i Konsumpcji Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Doktorantka w Katedrze Żywności Funkcjonalnej, Ekologicznej i Towaroznawstwa SGGW. Naukowo analizuje zawartości związków biologicznie czynnych w żywności pochodzącej z produkcji ekologicznej, a hobbystycznie – gotuje i piecze.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.